elinaeek

9:e februari
   
Igår kväll skrev jag ju tt jag skulle titta på ett eller två avsnitt av OTH. Men när jag hade sett klart de två så var de så spännande så jag var bara tvungen att titta på ett till, de är seriöst kärlek till det där progrmmet. Så jag stängde inte av datorn innan klockan var ett, men jag ville inte sova bort min lediga dag så jag ställde klockan på nio och har hunnit med att äta frukost och gjort lite annat skit.. Tänkte att jag skulle börja med mitt tal till svenskan som ska redovisas antingen imorgon eller på fredag. Man ska prata om en sak, som man har hemma och tycker om och jag vet fortfarande inte vad jag ska prata om.. Kameran, Iponen, datorn, morris, sally?? De återstår att se, nu ska jag börja här :)

VAD KUL DE VAR ATT VAKNA UPP TILL NÄSTAN KLAR BLÅ HIMMEL OCH SOLSKEN!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress