elinaeek

Gårdagens party!
Hade en väldigt bra kväll igår med trevligt sällskap, började som jag skrev igår med förfest hemma hos Louise med 7 andra tjejer. Åt god mat, spelade med andra ord (som vi blondiner vann) lite alkohol och en hel del tjöt på de! När vi sen drog oss vidare till Dalstorp så träffade man folk som man inte träffat på ett bra tag, vi dansade loss på dansgolvet vilket leder till att jag har ont i vänstra baklåret idag.. Vi åkte hem lite efter två någongång, sov hemma hos Louise så när vi hade bytt om till mjukiskläder gick vi ner och åt mat som hade blivit över sen tidigare på kvällen och även hävde i oss massa vatten. Vilket gjorde att jag mådde väldigt bra när jag vaknade, känner inte ens av att det var fest igår, men kul hade jag!

Var även ute på 1 timmes promenad tillsammans med mamma, Louise och Lotta. Och eftersom att det var så underbart väder så ville varken jag eller mami gå in och vi bestämde oss för att åka ner till stugan och grilla hamburgare även min fina farmor & farfar kom ner en stund. Så jag har faktiskt precis kommit innanför dörren :)

När Louise hinner ska jag be henne skicka lite bilder sen förfesten, kanske blir senare men annars så får de bli i morgon.. 

Fyra bilder från min Iphone:

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress