elinaeek

God morgon!

Måste börja med att tillägga att mitt träningspass igår var otroligt skönt, körde 20 min vardera på crosstrainern och spinningcykeln och avslutade med 30 minuter styrka. Jag körde ett program på crosstrainern som heter fathburn, vilket innebar att de fyra första minutrarna så trappade motståndet upp hela tiden tills den nådde max gränsen och sen fick jag springa på max i tolv minuter innan de började trappas ner igen. Det var så kul att träna igår för att jag kände att jag kom dit med en positiv inställning till träningen, vilket gjorde att jag hade enorm energi och höll ett bra tempo hela tiden :D SCORE!

Kvällen sen avslutades med god mat och film, I rymden finns inga känslor som Emelie och David hade lånat dagen innan. Kom i sängs vid halv elva och somnade nog hyffsat fort.. 

Idag hade jag ställt klockan på halv nio för att jag skulle komma upp i tid och hinna duscha och ha en slapp morgon innan jag började plugga. Men jag vaknade pigg tio över åtta så jag gick rakt in i duschen, smörde in, åt frukost, och gjorde lite vardagliga saker som man inte riktigt hinner med alla andra dagar. Har även fått mina sminkborstar tvättade, har ägt dom i två år tror jag och ALDRIG tvättat dom. Har varit påväg flera gånger man har inte riktigt kommit till skott, fram tills idag! 

NU PLUGG
   

Sandra

sv: tack så mycket! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress