elinaeek

Lägeskoll från skola
Ytterligare en dag som går sakta frammåt, kom till skolan halv nio och har sen dess inte gjort någonting på vårat arbete eftersom att vi blev klara i tisdags. Men om ungefär 30 minuter ska vi presentera våra produkter som vi har fått fram, skulle vara ett mirakel ifall vi vinner. Vi har ju som sagt var inte lagt ner våra själar på det här projektet ;) 

Jag hoppas att jag hinner med två bussen hem så jag återkommer med mer uppdatering  då. Ska förhoppningsvis beställa hem ytterligare en sak idag men mer om de senare om de nu blir av :)

Ha de bra :)

UPDATE: fick precis reda på att vårat företag inte kommer innan klockan två drygt, drygt, drygt jag som har väntat sen halv nio :( Men nu sitter jag vid datorn och fördriver tiden lite..
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress