elinaeek

OBS, tråkigt inlägg!
Känner att detta kommer bli en stressig vecka, hatar stressiga veckor då man har skolarbeten och skit som måste göras. På torsdag nu i veckan har vi prov i samhäll & mediekunskap om lagar och etik, vi har slått ihop proven för att vi inte ska behöva prata om samma sak två gånger utan nu har vi arbete om de sen skolan började och då blir det även ett lite större prov. Men värst av allt är att jag verkigen inte känner någon motivation till att plugga, måste sitta hela kvällen ikväll och jag måste träna, sen har jag ju hela dagen i morgon på mig också..

Pluggade aldrig så mycket igårkväll heller, läste endast igenom lite annteckningar och häftet vi ska läsa i.

Nu är de mat som gäller och på schemat står de: Kyckling (Tikka Masala) med ris, hoppas på att det är gott så jag orkar mer resten av dagen..

Pusss
(tidsinställt inlägg)

   
Lars Johansson

Vilken liten goding!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress