elinaeek

OTH-kväll!
Det blev en lugn hemmakväll för mig, och vet ni vad jag har ägnat några timmar till? Okej mobba mig inte nu när jag säger det här, men jag har suttit i 3 timmar och spelat sims 2 tillsammans med min lillasyster! Har ju nästan glömt bort att de faktiskt är kul, kommer och går vissa perioder (a)

Känner mig mycket positivare just nu än innan, ligger i sängen och lyssnar på musik har kopplat in våra snygga härlurar i datorn eftersom att Emelies skoldator inte har världens bästa ljud direkt! Kan ju tillägga de att våran stora dator är inne på lagning igen!! 

vill inte sova ännu, så jag ska ta och kolla ett eller kanske två avsnitt OTH! Dags att bli nörd igen och kolla klart på 7:e säsongen! :D

jj

åh jag vill också se säsong sju!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress