elinaeek

Plugghäst

   
Känner mig som en riktig plugghäst idag, en stolt plugghäst faktiskt! Jag kan knappt själv tro att jag har suttit exakt hela dagen och övat inför provet i morgon, hade lunchrasten och sen 1,5 timmes rast då jag var nere hos farmor och drack kaffe samtidigt som min kusin Elin klippte mig. Men annars har suttit med böckerna och papprerna hela dagen.

Det här är de bästa med onsdagarna, att kunna lägga ner en hel dag åt plugg och inte känna att man missar massa annat som man kan göra på t.ex helgerna. Jag kunde ingenting i huvudet i morse när jag började, och nu sitter jag och skriver ner allt som vi ska kunna nästan utantill. Har aldrig varit någon som får in allt på en gång, utan det tar lite tid men de är de värt ifall de går bra på provet i morgon :D

Nu ska jag vandra neråt och äta kvällsmat innan jag fortsätter ytterligare lite till med att plugga! pusss

zarah

sv; du det förstår jag! =D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress