elinaeek

00:20
Jag kom precis hem ifrån Nittorp, har hunnit få i mig lite mat så nu är magen glad!

Har haft en heldag tillsammans med Matilda, precis efter att jag skrivit inlägget om att hon sov så vaknade hon, gick ner och käkade "frukost" och sen så kröp vi ner i sängen igen och kollade klart på SALT. Ja vad gjorde vi sen? Drack kaffe, lyssnade på musik, och pratade om allt mellan himmel och jord.. Hoppade in i duschen och så började vi göra iordning oss så skjutsade Emelie ut oss till Nittorp sen.

Har haft en kväll med fint sällskap, Rebecca kom nu sista timmarna och tittade också. Sen har vi haft min undehållande vän Sandra hos oss hela tiden, much love på henne säger jag bara♥

Men nu börjar jag bli trött ska gå och göra iordning mig och krypa ner i sängen , pusss
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress