elinaeek

14/1

Min dag har faktiskt varit bra, photoshopslektionen i 4 timmar direkt på morgon är soft och vi har väldigt roligt (samtidigt som vi lär oss, är väl bäst att tillägga). Träffade min söta vän Nathalie på bussen och fick en behövlig och efterlängtad pratstund tillsammans med henne. Har inget mer att säga om dagen , förutom.....
REEEEEBEECCCAAAAAA♥

Om ett tag så kommer Matilda hit till mig och sen åker vi vidare till Nittorp och möter upp fint folk för att kolla på fotboll, nicenice.. Få träffa min allt för saknad Annie också, massa love på henne! ♥ Matilda sover nog även här i natt, så jag ska upp på mitt rum och röja upp lite kläder som ligger på golvet..

seee ya! 

   

rebecca

<3

Nathalie

Nathalie

sötaste Elina, å jag följer din blogg slaviskt. alltid gjort! <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress