elinaeek

20:e januari
   
Igår hände en liten små taskig sak här hemma som slutade i tårar och fyra timmars väntan på akuten.. Det är nog den värsta upplevelsen i mitt liv. Mamma jag älskar dig♥

Vi kom hem från akuten vid två så jag hade redan bestämt att jag skulle stanna hemma ifrån skolan. Så idag har jag, mamma, Emelie, Wilma och David bara tagit de lugnt. Sovmorgon till tio i tio, en lång stund framför tv och sen en liten promenad i de härliga vädret! Åkte även in till Borås en liten stund, fick med mig en tröja hem, hittade även ett par jeans. Men jag hann inte riktigt prova den storleken jag skulle ha, så jag ska tillbaka och testa dom imorgon, förhoppningsvis köpa med dom hem också, endast 499:-

Nu sitter vi nerkrypna i soffan och kollar på handbollen, ska se till att komma i sängs tidigt idag och ladda om för skolan i morgon. GOD NATT
Karstenebba

Very nice site. Will sure visit again.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress