elinaeek

Det går bra nu
   
Bild av: snygg-Josefin Stormwall som hon tog på mig igår på photoshopslektionen.

En liten liten fråga, ingen som har varit i Sydney eller känner någon som varit där? Jag får lite panik av att jag inte hittar någon bra fakta på sevärdigheter som jag kan skriva med i min dröm resa till engelskan. Men har ändå suttit och skrivit ner om en dag det här (två timmarna). Det går trögt med ändå ganska bra frammåt, men dum som jag är så sitter jag och skriver allt på svenska så när jag väl är klart måste jag sitta och översätta allt också.. pjuuh, varför är Engelska mitt svåraste ämen? önskar att som många andra att jag hade haft väldigt lätt för engelska, men det har jag verkligen inte. Och det har hängt med sen vi i trean började läsa språket.. to bad!
Lixy

fin blogg :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress