elinaeek

Fotostudio
   
Har man ingen egen fotostudio och allt som behövs så man pysla ihop sitt lilla eget, igår på ikea så köpte jag en vit rullgardin för endast 39 :- som jag kan använda till att ta t.ex produktbilder. Ganska fyndigt va? Tillsammans med min blixt så går dom ihop rätt så bra iaf. Bilderna nedan på mina nya inköp är tagna vi denna vackra fotostudio ;) haha
Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Hallå! :) Första gången jag är in här... Sitter och googlar på "egen fotostudio hemma" och snubblade in här hos dig :D Mycket fiffigt!! Undra hur många ggr jag tänkt att jag skulle haft nån slags bakgrund vid såna tillfällen man fotar just produkter, mycket smart måste jag säga! :)



En till sak, började kika igenom dina inlägg och la märke till din blixt, såg ut som en nikon? Vad är det för en nikon blixt? Funderar nämligen på att införskaffa mig en externblixt inom kort, men vet inte vilken... Blivit tipsad om Sigma, men jag funderar själv på en nikon sb700 eller sb900 (dom heter väl nå sånt...)...



Bara måste lägga till dig i bloglovin, du tar så fina kort och du inspirerar :)



KRAM

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress