elinaeek

Måndag

Back to school var det idag ja, måndag är som jag sagt tidigare faktiskt väldigt slappa förutom egngelska lektionen som kan vara lite på frestande. Säger de igen att vi ändå har världens bästa lärare, skulle sluta typ 30 minuter tidigare men vi fick gå en timme tidigare, för att vi skulle hinna med en tidigare buss.

Så jag kom hem ungefär en timme tidigare mot vad jag brukar göra, fick sitta och vänta i bilen medan Emelie & David sa hejdå till varandra. Det tog ju en stund kan man säga, men dom är söta.. Så jag sitter ensam hemma nu, mamma och pappa är iväg och kör Emelie till Göteborg och Wilma är hos en kompis. Ska passa på försöka skriva lite på engelskan och få i mig lite att äta :)

ett ganska ointressant inlägg jag vet, men jag måste ju ändå hålla er uppdaterade!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress