elinaeek

Måndag
Tror att jag börjar bli väldigt kräsen när de gäller nya kläder, gick omkring på hm, gina och veromoda men hittade egentligen ingenting som passade mig i smaken och som jag ville lägga pengar på. Men fick som sagt var med mig nytt smink och tre par trosor från gina med mig hem..

Annars har dagen rullat på ovanligt fort för att vara måndag, hade först matte och engelska och efter maten så har vi mediepaketet i 4 timmar. Och dessa 6 veckor eller var de nu är, så kommer vi sitta och arbeta med photoshop, och idag hade vi vikarie som inte hade koll på någonting. Satt och tittade på en film om grunderna i photoshop, och absolut ingenting mer. Fast de var inte en enda kotte som var koncentrerad, alla satt vi facebook och gick lite som dom ville, men han verkade inte bry sig.

När vi kom hem ifrån Borås vid åtta så hoppade jag in i duschen direkt och så har jag gjort iordning mig och sitter nu med en kopp varmchoklad framför spårlöst som precis började rulla på tv.

   
Elinor

Fan va snygg du är Elina! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress