elinaeek

smakprov & träningssnack
   
foto: Sandra Folke

Här får ni ett litet smakprov på vad jag och mina systrar var och gjorde i söndags, för er som inte listade ut de. För engångs skulle var de inte jag som stod bakom kameran, utan framför. Har aldrig haft några "riktiga" bilder på mig själv, endast ego kort (som ligger på hög, haha).. Men det här kan bli kul att ha, när Sandra är färdig med alla bilder och vi fått dem så ska jag börja pilla på en helt ny design på bloggen. Finns ju ingen tråkigare än den jag har nu, så det blir nog bra :D

Sen till något helt annat, jag kan inte beskriva den träningsverken jag har i magen sen jag var och tränade i tisdags, bättrade på den igårkväll genom att göra lite mer magövingar. Och idag på idrotten så körde vi styrka med en pilatesboll, och jag välkomnar träningsverken i både armar och ben i morgon. Har ju tappat min styrka som jag byggde upp i höstas så enormt, men känner nu att den är på väg tillbaka igen. Vi gjorde en del övningar så man kommer åt endel muskler som man inte kommer åt vid t.ex löpning och cykling. Så jag ska ta och skriva ner de jag kommer ihåg på papper, och ta med mig ner till vårat egna lilla "gym" nere hos mormor och morfar och testa och ha för vana att göra dem lite då och då :)

Ska ta de lugnt och så blir de träning för mig själv vid halv sju!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress