elinaeek

Söndags ångest
Jag hade en jätte fin kväll igår tillsammans med Josefin och Rebecca, även Josefins pojkvän Tobias var med. Kvällen bjöd på massa prat, skratt, matlagning, dans och sällskapsspel! Efter massa prat så sa vi god natt vid 04:00, somnade som en stock gjorde nog både jag och Rebecca och så vaknade vi pigga klockan 12.. Åt lite taccos och sen så kom pappa och hämtade mig vid halv två, kom hem gjorde iordning mig och sen åkte vi in till Ulricehman och spelade bowling i 2 timmar. Så jag kom hem för en liten, liten stund sedan.

Tog inte så jätte mycket bilder igår, utan höll i Rebeccas kamera istället så jag ska be henne skicka dom till mig senare..

Jag sitter här hemma nu med huvudvärk och världens söndagsångest, vill verkligen inte tillbaka till skolan i morgon. Det är jätte skönt att få lite rutin på livet, och få umgås med min tjejer i skolan har verkligen saknat dom. Men annars så är de inget annat som lockar mig att komma tillbaka faktiskt. Nu låter de som att skolan är skit, men så är inte fallet utan LBS är så jäkla klockrent. Men vem orkar sätta sig vid skolbänken och börja plugga igen? Inte jag iaf, + att vi börjar veckan med att gå till halv fem.. skjut mig!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress