elinaeek

21:08
Innan idag såg jag att Tyra hade lagt upp på sin blogg att ett par snygga armband kommit in på på hennes sida igen. Jag skyndade mig in och kollade och den dom fanns kvar. Skickade länken och frågade mamma om inte hon kunde beställe dom till mig. Får ett svar tillbaka: kan vi göra de när jag kommer hem ikväll? Halv sju sen gick jag in på sidan igen och kollade ifall de fanns kvar, tror ni dom gjorde de eller? NÄÄÄÄ! fy, va besviken jag blev :( De tog slut nästan på engång förra gången de kom in, så då lyckades jag inte klicka hem några, och som sagt inte denna gången heller!

   
Kom även ganska långt på engelskarbetet idag, text på 2,5 A4-sidor. Är inte riktigt nöjd ännu, så jag ska sätta mig lite i morgon när jag kommer hem ifrån skolan också :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress