elinaeek

Home in Sweden
Flyget ifrån Österrike kom inte iväg som det skulle igår, kom in ett oväder som innehöll en hel del blixtrar, muller och ösregn! Efter 1 timmes försening var det sedan dags att ge sig av, hyffsat lugn men coool flygtur. Jag har flyget ett x antal gånger i mitt snart 17 åriga liv, men tror aldrig jag varit med om att det har åskat så mycket. Var lite små häftigt att se hur det blixtrade och hade sig över molnen.

När vi kom till Landvetter fick vi våra bagage snabbt och utanför stod morfar och väntade på oss. Han körde oss hem och möttes av mimmi och David i dörröppningen, stod och pratade med dem en stund innan vi la oss i sängarna.

Blev en del kontraster från att ha legat i trosor under ett tunt lakan och varit varm till att lägga sig under ett duntäcke men endå frysa! Somnade iaf gott vid halv två någon gång, och lyckades vakna tio över sju idag (och jag som har varit jätte trött varenda dag klockan åtta när jag vaknade, ifs drog vi tillbaka tiden 1 timme, så kanske drf?)

Iaf dagen kommer att bestå utav upppackning, och lite annat gottigottgott, får se om jag beger mig ut på äventyr eller inte!

Nu vet ni lite mer om läget iaf, får se när vi hörs! :)

(Jag har som sagt var 1500 bilder, får se när jag orkar skriva ihop några inlägg och berätta om våran lilla äventyr) 



Palechori, en underbar strand med turkost vatten som var favvorit beachen på Milos!
petra ramstedt

Hej! Just nu har jag igång en tävling där du kan vinna en valfri produkt ifrån Fashionklick.



http://theregoesmylife.blogg.se/2011/july/tavla-och-vinn-valfri-produkt-fran-fashionkli.html#comment

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress