elinaeek

Fredag
Igår hade jag en fin kväll med en fin VÄN, åkte in till Borås vid tjugo över sju hann springa in i lite affärer och köpa en present till mini som fyller år i morgon innan allt stängde. Sen stod jag och Matilda på torget och diggade lite lätt till Petter som var GRYM med stoora bokstäver :D

Ifrån Petter till hård rock, haha gick till allégården för att se några från skolan spela lite med sitt band, och jag som lyssnar på lugn musik till partymusik passade inte riktigt in bland alla "fans" som gillar hård rock precis ;) men det va fint! Sällskapade sedan med Jesper och Robin en stund innan vi tog bussen hem vid tolv och somnade gott i Matildas säng...

Just nu sitter jag i badrummet och fixar mig, ska in till Borås idag igen på kaffedejt med grabbarna från igår och Matilda såklart :)


KASTRO EN LITEN MYSIG STAD PÅ MILOS



anneli

ingen som helst orsak :) hur är det annars med dig?

Emelie

Vad fina bilder! =D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress