elinaeek

Fredag

Har ni haft en bra dag? Själv har jag legat hemma sjuk hela dagen låg ju hemma och sov några timmar under dagen igår och de resulterade till att jag hade svårt för att sova igårkväll. Somnade inte innan klockan ett och vaknade halv fem i morse gick ner och satte på tv och somnade om till kvart i sex. Kändes som jag skulle dö då jag hade sån extrem huvudvärk och jag kände mig verkligen febrig. Hade bestämt att jag skulle till skolan på våran första webbdesign lektion, men när jag hade sminkat mig och klockan blev tjugo över sex och febertermometern visade 39,0 förstod jag själv att det skulle vara sjukt att åka till skolan, så jag bäddade ner mig i sängen igen och sov ytterligare några timmar.

Under förmiddagen knarkade jag både alvedon och massa olika halstabletter som försök på att halsen skulle bli bättre. Annars har jag för de mesta spenderat min tid liggandes under en filt i soffan och tittat på längdskidor, har även försökt att räkna några tal i mattboken men huvudet hängde inte med någonting så de var inte någon stor idée att fortsätta.

Det bästa av allt är att just nu i skrivande stund är jag feber fri, men fortfarande väldigt ont i halsen. Laddar verkligen till att bli frisk tills på söndag! :)

   
Jag ursäktar bilden, men jag sitter och drömmer om sommaren och få vara brun med solblekt och lockigt hår!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress