elinaeek

God morgon!

Jag hade planerat mer uppdatering igår, men vid åtta tiden så skjutsade Emelie och David mig hem till Matilda och jag har även spenderat natten här tillsammans med henne.

Igårkväll när jag kom hit så satt vi mest och snackade, tittade på tv och jag var lite osocial och ägnade lite tid vid datorn. Senare på kvällen skulle vi egentligen tittat på "black swan" men vi ballade när vi läste att den var obehaglig, (vi har varit ensamma hemma inatt och både jag och Matilda är ganska bra på skrämma upp oss själva). Så vi valde att somna ifrån trassel istället.

Idag vaknade jag klockan nio, och om jag känner Matilda helt rätt så kommer hon antagligen att sova några enstaka timmar till, så jag får försöka underhålla mig på bästa sett själv. Kanske göra frukost på sängen till henne? Vi får se, hör när jag kommer hem! :)

   
Jag tycker om den här bruden, så läs hennes blogg HÄR!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress