elinaeek

Ny design
Så där ja, äntligen nu under morgon tvisten har jag suttit och pillat på en enkel ny design. Jag känner mig ganska nöjd faktiskt, mycket bättre än de förra i alla fall (tryck på F5 om den nya designen inte syns).

   

Blev ingen uppdatering igår, men dagen var bra och direkt när jag kom hem åkte jag, Emelie och David in till Ulricehamn för några rundors bowling. De hela slutade med Davis som etta jag som två och lilla Emelie kom sist ;) Fast strike ligan vann jag endå! :D Bra uppvärmning till idrotten i morgon då vi ska spela bowling :)

Men nu har jag suttit vid datorn ett bra tag, så jag ska gå och fixa mig lite och städa upp på mitt rum som ser ut som ett bombnerslag, sen ska jag även få lite plugg gjort :)
Josefin

Skitsnyggt! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress