elinaeek

V Å R!
   
Idag har det varit en väldigt bra dag, en dag då jag har varit på väldigt bra humör.
Började med ett jobbigt hurmör i bussen antar att det var för det var underbart väder redan på morgonen och Borås gator var nästan tomma på snö. Så som sagt var de har varit en bra dag! =)

Efter skolan henkade Matilda med mig till Smart eyes och fixade mina glasögon, ni vet mina nya som jag köpte för några månader sedan? Har knappt använt dom, då jag inte har trivts i dom så bra men nu känns det bättre och nu sitter dom även bättre :D

Eftermiddagen/kvällen har fortsatt varit bra då när jag kom hem tog på mig träningskläderna för en jogging runda UTE ÄR SÅ GLAD. Och när jag kom hem sen skar jag ner lite päron och blandade med keso, men nu ska jag ta och göra mig riktig kvällsmat,

Kram! :D
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress