elinaeek

En dag i solen
Vilken härlig dag det har varit idag, strålande solsken och vi har för det mesta tiden faktiskt befunnit oss ute idag också. Vi hade idag våran första lektion med våran nya lärare i mediekunskapen, vi gjorde inget vettigt, samhällskunskapen rullade på, och efter att vi spenderat en liten tid på lunchen ute i solen var det dags för matte. Nästan hela klassen satte oss ut på balkongen och gottade oss samtidigt som vi räknade matte, eller vissa "räknade matte" men jag var faktiskt en av dom duktiga ;) Sista lektionen hade vi som vanligt webbdesign där vi håller på med våran egna portfolio, kunde inte göra så mycket då jag hade alla mina bilder hemma, så spenderade några extra minuter vid solen då också :)

Körde sen hem ifrån Limmared och la mig i solen i 30 minuter innan jag gjorde mig en egen liten taccogratäng! Har även suttit och skrivit klart en grej svenskan som jag helt hade glömt av. 

Hade egentligen lite bilder att visa er, men jag råkade glömma minneskortet i datorn så Lisa har tagit med sig det så jag visar dom bilderna i morgon :)
   
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress