elinaeek

Fredag
jag skulle slänga en puss till er alla innan, men glömde av den så ni får den HÄÄÄR istället :*
Idag har varit världens onödigastenödigaste skoldag någonsin, fattar inte riktigt vad jag skulle till skolan och göra. Var i skolan vid tio, skrev klart min inlämning på 15 minuter, chillade i de röda sofforna innan det var lunch. Chillade lite till i sofforna, med dåliga skämt osv och avslutade dagen med korsordtävling på svenskan..
Det jag ville komma till med detta inlägg var nog att berätta för er vilken onödig dag och att jag fick slita på mitt busskort i onödan! Sen kan jag ju också nämna att det verkligen började spöregna när jag skulle ta mig ifrån södra torget till min buss, och helt seriöst nu var jag DYGNSUR! Mitt hår såg ut som att jag precis hade kommit ut ur duschen, och det resulterade till de lockiga håret jag hade när jag kom hem.
josefin

Sjukt fint hår annars :o

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress