elinaeek

Onsdag morgon
kör lite snabbt veckan som gått:

MÅNDAG: Åkte till skolan, hade matte, gjorde muntligt nationella i engelska och fixade min portfolio till 90%. Åkte direkt till golfbanan där jag lyckades ännu en gång skrapa ihop 15p. från rött, alltså helt okey!

TISDAG: Hade sovmorgon till sju, tog åtta bussen in till skolan satte mig i 1h 30min och skrev andra mattenationella. Kändes väldigt bra efteråt då jag tykte det var hyffsat enkelt. Dock blir jag lite fundersam och tvesam på mig själv när alla andra sen kommer och säger att det var skit svårt. Faila jag eller gick det som jag kände bra? återstår att se!

När jag sen kom hem efter skolan, städade vi hela undervåningen inkl. mitt rum och strök så att det skulle vara fint och sådär när mamma och pappa kom hem i från Budapest. Men när klockan närmade sig sju och jag hade käkat tog jag moppen hem till Matilda, jag och Josefin har suttit och hjälp henne med lite inlämningar så nu ser allt på adela bra ut igen.. Spenderade även natten där, popade popcorn och la oss i sängen och kollade på film, Wild child som var en ganska bra film faktiskt. Josefin och Matilda somnade men jag orkade hålla ögonen öppna och kollade klart på hela!

ONSDAG: Vaknade sen idag vid sju när de andra två skulle upp och göra i ordning sig, satt och tittade på när de gjorde i ornding oss och hade en liten mysig morgon stund. Vi skilldes sen vi korsningen när dem skulle fortsätta till bussen mot skolan medan jag åkte åt andra hållet för att ta mig hemmåt.. Idag är vi alltså lediga och jag tänkte fortsätta med våran inlämning och kanske hitta på något annat. Men först ska jag gå och fixa frukost och titta på gårdagens bigbrother avsnitt!

puss så länge! :*
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress