elinaeek

Onsdag
   
Goddagens, mår ni fint idag eller? NICE!

Min dag har varit allt för bra faktiskt, förrutom att jag fick ta moppen till Gällstad idag i typ 20 minus grader och halvstorm, men jag kom fram utan att ha flygit av moppen så jag är glad. Fick lite smått panik bara precis innan jag kom in till Gällstad och såg att bensintanken strax var tom, tänkte att min moppe säkert skulle bråka med mig på hemvägen och inte gå igång, men icke sa nicke Bibbi gick igång så fint och vi fortsatte bort till tankstationen och gjorde årets första tankning, 86 kr minus på kortet var inte så farligt!

Väl hemma satte jag på några koppar kaffe som jag fortfarande sitter och smuttar på, i våra fina gröna, rosa muggar med fina fåglar och blommor på.. Fick också hem ett litet paket på posten, visar det senare! pussss

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress