elinaeek

Söndag
Förlåt, förlåt, förlåt!

Igår blev ingenting som planerat, blev väckt utav mamma och pappa klockan sex för att hinna spendera lite tid med dem. Det åkte nämligen til Budapest igår, och sen är det klart att jag inte kunde somna om. Låg iaf i soffan tillsammans med Wilma och kollade på love and other drugs. Sen spenderade vi nästan halva dagen i soffan och gjorde det vi är bäst på, nämligen att göra ingenting!

Under eftermiddagen spenderade vi lite tid hemma hos farmor och farfar för omväxlings skull. Och jkvällen blev en tacco/dans/& film kväll, dock slutade det med att alla somnade i soffan ;)

           

Och idag går plandera så att jag ska sätta mig med mediekunskapen och skriva lite på allra sista inledningen vi har, just nu skiner solen igenom lite då och då så jag hoppas att det slutar blåsa och solen börjar steka lite så man kan förbättra brännan som har försvunnit något enormt sen vi började skolan, to bad!

(kanske får tid över och visar upp mina kläder idag då!)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress