elinaeek

TISDAG 3 MAJ
   
Idag är det första gången på väldigt länge som jag kännt mig trött, har inte riktigt kunna hålla ögonen öppna så tiden har gått ganska sakta idag mota vad den brukar göra, endå har vi massor att göra som tex. att packa upp nya varor som vi gjort idag :) Fick även en riktig bekräftelse på att jag har varit duktig idag. Först var det en av tjejerna som pratade med mig lite och nämnde att det var två små flickor som hade varit inne och frågat om praktikplats, men hon sa det att det inte funkade utan att man måste vara *** (fan, kom inte på ordet hon sa nu) PRECIS SOM DU! Sen andra gången var precis innan jag skulle sluta då en av de andra tjejerna säger: Ja, Elina du ska veta att du är jätte duktig, vi är jätte nöjda med vad du gör! Det gjorde att jag slutade med ett leende på läpparna :D

Direkt efter så hämtad Karolina och mina bebisar upp mig för att jag skulle hänga med dem och hjälpa till när dom skulle rida på deras ridskola. Så söta är dom!!

Nu sitter jag hemma och funderar på vad jag ska göra, antingen laga mat men jag har ingen aning om vad mamma har tänkt sig att vi ska äta. Så ska slå mig ner i soffan och göra "ingenting" ;)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress