elinaeek

TORSDAG
Det blev ju inte så mycket till uppdatering igår, så jag glömde berätta att jag åkte in till skolan vid halv åtta och skrev två nationellaprov, engelska hör- och läsförståelse. Som det flesta borde veta vid detta laget att engelska inte är mitt starkaste ämne i skolan, så jag kan inte riktigt säga hur det gick. Skrev på de mesta, men jag har svårt att lita på mig själv så som sagt har ingen känsla eller aning om hur det kommer gå. Antingen bra eller dåligt!

Idag har dagen rullat på som vanligt, ganska chill dag om jag får säga det själv. Avslutade dagen med idrott och brännboll. Kan ju säga att det inte gick allt för bra för vårat lag, men kul hade vi :D (Enkido nämnde redan innan han hade blivit vald till vårat lag att Ann hade toppat det andra laget, haha så skyller på det)

Nu under kvällen har jag hängt i Hökerrum för att kolla på när Wilma och resterande av hennes lag spööade skiteb ur Södra ving, 0-7. goood work! Har avslutat dagen med äggröra och bacon (medan de andra köpte med sig pizza hem) lite häng framför tv:n med schlager tittande och nu bog brother!

Ha en fin kväll/natt vad ni nu gör, pussss
Sandra

Känns stabilt Elina ;-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress