elinaeek

Onsdag

Nationella kändes mer än bra, känns väldigt skönt att ha första delen gjord och kunna njuta i några dagar innan muntligt i engelska och sista delen i matten drar igång!

provet gick på mindre än 1 timme, stack in på gina en liten snabbis och köpte en tunika till mamma innan jag satt och tittade på när det andra åt på subway, mums vad gått det såg ut! Men jag höll mig och gjorde äggröra när jag kom hem, nästan lika gott ;) haha

Eftersom att jag lyckades få ihop 18.p på golfen i måndags, innebär de att jag flyttar bak och börjar spela från rött nu. Vilket jag gjorde idag, jag och Emelie tog oss till Svenljunga för en 9-hålsrunda. Började bra men slutade lite sämre, fick iaf ihop 15.p och det är jag nöjd med :)

Hemma sen, fick jag äntligen mitt rum städat från grunden inga dammråttor under sängen längre ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress