elinaeek

2011-11-11

Idag har det varit en väldigt bra och rolig dag i skolan, och som sagt en fredagseftermiddag tillsammans med våran klass så kan det inte bli annat än bra! Jag vet inte varför men jag lyckas alltid ha det fruktansvärt roligt på mattelektionerna med Josefin & Rebecca! :D

Sista lektionen hade vi lite idrottssnack om vad som komma skall till våren, hade även betyg snack där jag fick väldigt goda nyheter. Går inte ut med vad våran lärare sa för då känner jag mig skrytig ;)

Sen jag kom hem vid fyra har jag legat i sängen och läst lite olika bloggar, ska kila ner till resten av familjen som idag består av mamma & pappa och käka mat och invänta idol. 

På bilden nedan speglar de hur det alltid slutar på mattelektionerna, det slutar alltid med att jag sitter och gör olika frisyrer på tösen, ibland tom så det blir tover som sitter i tre dagar ;) Och dagens frisyr på Rebecca är gjord av mig och Josefin.. OCH JAG DÖR SÅ SÖT!!!!
           
Vilket fjantigt inlägg det blev idag, men det bjuder jag på ;)

Josefin

Haha mattelektionerna <3 Rebecca är sötaste tjejen!!! hahaha

rebecca

hahahhaa! åh mattelektionerna <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress