elinaeek

It´s Friday
         
Typ as skön dag i skoan, dock var jag tvungen att ta 7-bussen in för obligatorisk sexualkunskap då några från ungdomsmottagningen var där och snackade preventivmedel och sjukdomar osv. Sen hade vi inställd mediekommunikation och körde matte där istället, blev klar och nöjd med hemtentan, och så fick vi börja våran idrott 1 timme tidigare så halv två slutade jag idag!

Gick sedan i stan en stund i hopp om att hitta en ny kjol tills i morgon, men icke sa nicke. köpte däremot en basickjol ifrån hm och även en annan tröja som jag köpte förra veckan fast i en annan färg. Sprang även på Paow två gånger under min lilla visstelse i stan :)

Och som alla andra dagar denna veckan så har det inte tagit lång tid innan jag sten somna på bussen, så gjort även idag. Är sjukt trött, så nu ska jag bara lägga mig i soffan och njuta att jag är ensam hemma till något avsnitt av Gossip girl.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress