elinaeek

Onsdag


söt bild på mig och josefin, med en 1/3:s simon på hörnet också!

Jag är trött och har ingen inspirations till att skriva någonting här just nu och har inte haft det de senaste dagarna heller. Men igår spenderade jag den största delen av eftermiddagen hos mormor och sen på kvällen var jag med på 30 min spinning och 30 min cirkelträning här i Hulared, skönt med lite variation på träningen nu när jag försöker komma igång igen :)

Och idag fick jag lite extra fin skjuts från busshållsplatsen och hem, lilla fina matilda kom med sin nyinköpta a-traktor och hämtade upp mig. Åkte först en sväng hem till henne för att kolla på hennes söta kisse och sen hem till mig. Hann även sticka en sväng till Gällstad för att lämna in nycklen till scorett och skulle även betala de bruna skorna men då hade min boss gått för dagen. Och sen direkt efter det åkte vi direkt upp till mina bebisar på kalas. Lilla Almis fyller 3 år, så Grattis min lilla prinsessa♥
josefin

<3333333333

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress