elinaeek

Bra dag med huvudvärk


Tjabba Tjena!

Har varit en bra dag i skolan med teorilektion efter teorilektion, fick även tillbaka mitt matteprov idag. Sa till mamma när jag hade gjort det att "jag kommer ha alla rätt" hehe, så fel man kan ha! HADE ETT FEL OCH FICK MVG, happy happy happy!

Efter skolan sprang jag in en snabbis på Åhlens för att kika om dom sålde gossip girl, men icke sa nicke! Får försök övertala min mami om att beställa hem den från cdon.com istället!

Och ang gående bilderna, så städar jag mitt rum och råkade titta in i min garderob och hittade massa gamla skolböcker och lite annat smått & gått ifrån Dalstorpsskolan. Bland annat massa fysik böcker från Malins lektioner ifrån högstadiet, åh vad jag saknar hennes cp lektioner! Skämt och sido, hatade hennes lektioner. Och sen "om 15 år" häfe som vi skrev någon gång när vi skulle sluta sexan, ganska roligt att läsa igenom ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress