elinaeek

Lördag 17:e September

Sen jag vaknade vid halv nio har jag suttit med mitt historia arbete, strykit under lite viktiga saker och så. Men nu är de dags att lägga undan det för stunden, ska gå och fixa iordning mig lite inför dagens jobb som är mellan 12-16. Känns lite off att jobba bara tre lördagar irad nu i september, men ändå väldigt skönt då jag inte vet om jag skulle orka med att jobba mer nu i början av skolan, speciellt inte när har legat efter så mycket som jag har gjort. Men i Oktober är de andra bullar, då är det tre hela helger som gäller vilket är bra, PENGAR!

Och ikväll ska jag äntligen få ha en helt ensam kväll med min bästis som jag inte träffat på en månad tror jag. De senaste gånger som vi har setts har det alltid varit massa annat folk runt omkring, så känns skönt att jag ska få ha henne en kväll för mig själv. Kommer bli matlagning, efterrätt och antar en heldel prat! :D

          

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress