elinaeek

Torsdag & Fredag
Jag var inte så duktig som jag hade tänkt mig i torsdags efter att jag kom hem ifrån skolan, skulle ju sätta mig och skriva klart svenskan men istället la jag mig i sängen och tittade på 1, 2, 3 avsnitt av gossip girl! Var så spännde så jag var tvungen att fortsätta titta, men iaf efter det där tre avsnitten skrev jag klart svenskan och skickade in den, sen lockade sista avsnittet av andra säsongen alldeles för mycket så jag la mig och tittade på de också. Tog sen en liten promenad ihop med mamma, kom och spenderade kvällen vid datorn och tv, la mig vid nio för att jag ska hinna kolla på de två första avsnitten av säsong tre.

FREDAG: Fredagen började med ett elevambassadörsmöte på viskan, där vi gick igenom lite hur allt går till och vilka datum och sånt som vi ska vara ute på skolerna och lite andra mässor. Kanske inte har nämnt det men jag och Alicia har blivit utvalda som elevambassadörer ifrån våran klass, då våran uppgift är representera skolan och det kommer innebära att åka runt till olika skolor och prata om skolan, finnas med på vissa mässor och försöka förmedla LBS bästa sidor. Och sen även finnas där och visa runt niorna när det kommer på öppet hus, så det var de som vi gjorde igår :)

Eftermiddagen sen råkade jag spendera lite i sängen med några avsnitt av gossip girl, hann även med att titta på två innan jag somnade igårkväll. (kanske låter sjukt, men jaa kan inte hjälpa att det är såå braa!!)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress