elinaeek

2012-04-04
    
Det har blivit väldigt mycket bilder på Hugo det senaste men det får ni stå ut med ett tag :}

God morgon godingar!♥
På träningsfronten denna veckan så har jag hunnit med två spinningpass, ett tillsammans med Louise i måndags och det vanliga spinning passet igår som vi alltid har. Börjat veckan bra och hoppas på en lika bra fortsättning.

På Hugo fronten går det super bra, lillen växer som det knakar och har tuffat till sig rejält, han gör ungefär samma sak som alla små barn. Leker, äter, gör sin behov & sover ett antal gånger under dagen. Eftersom att ja är "ledig" eller i alla fall hemma hos Hugo denna veckan så är det jag som får ta nattpassen. Ligger på en madrass i hallen för att hinna ut och kissa honom mitt i natten. Idag t.ex fick vi gå ut klockan ett och sen halv fem, men när vi väl kommer in är det inte sova killen tänker göra, utan busa. Så det tar ett litet tag att få honom trött igen. Vilket leder till att jag är väldigt trött istället, det tar på kroppen att behöva slänga på sig kläder två gånger om natten för att gå ut med honom. Sen vaknar jag vid 6-7 då resten av familjen går upp, så ja känner mig ganska sleten men det är han värd :*}

Nu har han somnat igen så jag ska passa på att kolla på gårdagens bigbrother (somnade innan tio eftersom att jag var så trött)... puss hej!
Alicia

Alltså jag dööör vad söt han är!

Ett tips (som vi gjorde när flora och Baily var små) är att gå ut en ganska lång (men inte för lång, måste ju tänka på valp-benen och inte övermotionera) promenad runt 11-12 på kvällen så han blir riktigt trött och får alla behov gjorda, sedan höll sig iallafall mina flickor fram till 4 så då behöver du bara resa dig en gång :D fast... Det beror på hur lätt-uttröttad han är. Men båda mina flickor var helt slut efter att ha nosat, sprungit och upptäckt massor av nytt på kvällen så de sov som stockar när de kom in igen. (a)

Kram <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress