elinaeek

2012-04-11

Hej på er mina fina! Nu har jag varit off igen här, har skrivit inlägg efter inlägg men aldrig lyckats trycks på publicera, bloggtorka helt enkelt! ;}

Detta lov har inte direkt imponerat på mig, tråkigt väder och här hemma finns ingenting att göra, jag kan inte lämna huset för lilla Hugos skulle så jag håller mig inne. Men i måndags gjorde jag inget speciellt, körde mitt ihopsatta spinning pass med Louise och Emil. Och jag kan ju inte säga annat att jag är ganska nöjd med ihopsättningen jag har gjort med musik och allt, körde en hel del styrka för hela kroppen efterråt.

Igår forsatte livet att vara tråkigt, gick hemma i joggingbyxor hela dagen, satte upp våra rosa gardiner i köket, myst och tagit hand om Hugo, fick lite skolarbeten gjort och även ett körkortsprov gjort, hela familjen tog oss upp till en åker för att Hugo Boss skulle få springa av sig lite, och kvällen avslutades med ett gott spinning/styrkepass och soffhäng!

Idag fick jag sovmorgon till halv nio då Hugo kom upp och väckte mig, har sedan dess suttit och gjort ett teoriprov som jag blev godkänd på( :D ), lagat fattiga riddare som frukost till mini, varit ute en sväng med hugo och även skrivit lite till på ett skolarbete.

Nu måste jag packa, hör sen!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress