elinaeek

2012-04-25
    
God kväll! 

Fick gå upp alldeles för tidigt idag för att ta en tidigare buss in till skolan. Men den kaffe kärringen som jag har blivit så drack jag upp två koppar kaffe innan jag begav mig till bussen så jag var pigg. Väl i skolan var det dags skriftliga nationella provet i svenska. Gick bättre än vad jag hade väntat mig, så jag hoppas på bästa resultat!

Efter skolan kom pappa och hämtade upp mig, åkte direkt till farmor och farfar för att hämta hem Hugo Boss blev kvar där en stund pch drack lite kaffe. Väl hemma röjde jag undan lite jobb och passade på att mysa lite extra mycket med lillen när vi blev ensamma hemma. Ikväll har det serverats taccos och nu dricker jag ytterligare en kopp kaffe i väntan på BB!

Vill bara säga att jag verkligen älskar min lilla kabrat, finns ingen finare eller mysigare!♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress