elinaeek

2:a April
    
God dagens!

Igår fick jag ta nattpasset för lilla killen, innan vi skulle sova la jag mig med min kudde på hans filt och myste tills han somnade, han hade lagt sig så gott på min kudde att jag inte hade hjärtat för att ta den ifrån honom. Så jag sov på en madrass i hallen på en prydnadskudde. Han gjorde inget väsen av sig innan klockan fem i morse, så då fick vi gå ut en sväng.

Dagen har annars gått bra, han har lite oregelbundna tider när det gäller mat och kisseri så det är lite svårt att tajma in de rätt så det inte kommer någon skvätt på golvet :} För övrigt så vill han ut hela tiden, vi busade i över 20 minuter i snön innan och när vi kom in fick han i sig lite mat och sen la vi oss på hans filt så han somnade igen.. Han är så söt våran lilla plutt :}
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress