elinaeek

Min påskhelg!


Jag har fått lite problem med att uppdatera om sakerna som händer i mitt liv, så tänkte köra en kort sammanfattning av min helg som varit.

I Fredags var det jobb på schemat 12-16 och jag hade planerat att gå upp tidigt för att jag skulle hinna träna innan jobbet. Men jag ställde ingen klocka så jag vaknade inte innan efter tio någon gång, så då hoppade jag träningen. Blev trerätters middag på kvällen.

Igår (lördag) steg jag upp klockan åtta, hade en lugn morgon med mys vovvisen och spenderade sedan förmiddagen med datorn och chokladbollsbak. Åkte sedan ner till mormor och morfar och körde mitt egna ihopsatta 45 min spinningpass och styrka på det. Rätt nöjd med passet, så jag ska förmodligen testa det på Louise i morgon. När jag kom hem ställde ja mig och gjorde marängerna, började fixa mig inför kvällen.

Under kvällen var vi hemma hos farmor och farfar med endel i släkten, åt god påskmat, efterrätt och tjöta skit.

Idag då? jo steg upp klockan åtta idag också vet inte riktigt vad jag har gjort men mest tagit det lugnt och chillat i solen, var verkligen stekande värme vid våran altan så vi satt och gottade oss i nästan två timmar :}

jenna - det kan aldrig bli för mycket rosa!

Tjoho!

Har ny blogg! Bloggar nu mera från nattstad! :)

Tidigare bloggade jag från blogg.se men behövde lite variation :)

(OM du följer mig via bloglovin så kan du lägga till min nya blogg istället, har även blogkeen)

Ta gärna en titt! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress