elinaeek

BFF

God morgon godingar!

Igår var en bra dag, under förmiddagen medan lilla killen sov och jag hade tittat klart på big brother passade jag på att stor städa på mitt & minis rum, snäll som jag är! Har aldrig varit så rent och hennes första reaktion var "Vad har du gjort? Det är för rent för mig" haha söt!

Vid tolv tiden sen kom bästis hem hit, gos med Hugo och satt ute på altanen med solen stekandes i ansikten och pratade om allt mellan himmel och jord, mys!

Satt sedan och pluggade lite körkortsteori gjorde två prov och nu börjar det närma sig godkänt. Kvällen sen spenderades med mediekommunikationen och Big brother, typiskt nog har jag haft dessa fyra veckor på mig att skriva men som vanligt skjuter jag upp allt plugg och nu är dagen kommen då arbetet ska in, bra Elina!

Nepp, nu ska jag äta frukost göra ett teoriprov och sen fortsätta med mediekommunikationen!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress