elinaeek

2012-02-17

 God morgon! Så svårt det var att komma ur sängen idag eller, tänkte att jag skulle ge mig en välförtjänt sovmorgon efter en rolig & lyckad jobbvecka. Sovmorgonen blev dock inte längre än till kvart i åtta, men jag låg och drog mig i sängen en halv timme för att jag inte kom upp (a).

Igårkväll körde jag ett dubbelt träningspass:
30 minuter - Zumba
30 minuter - Intervallpass, spinning (ett jobbigt sådant)
25 minuter - Styrka för ben, överkropp och magen. Det var ett djävulskt pass för överkropp/magen gjorde riktigt ont i slutet men attans vad gott det var efterråt :}

Nu sitter jag laddad i min onepiece med en kopp te i handen och ska försöka skriva lite på historian innan jag måste dra mig för morgonens träningspass tillsammans med Louise :}

Känner suget efter lite sol & värme!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress