elinaeek

2012-02-28


Klirr i plånboken idag, både lönen från sportlovsveckan och studiebidraget kom in på kontot. Därför ska jag försöka unna mig lite nya inköp imorgon. Vill verkligen ha något nytt till båda festerna som äger rum i helgen! + lite annat :}

Annars då? Jodå, fattar inte riktigt varför jag är så trött bara? Igår kväll hade jag tänkt träna, men var så fruktansvärt trött. Låg i soffan och halv sov från klockan sex till klockan tio, lyckades även somna till ordentligt en stund. Somnade sen direkt i sängen med joggingbyxor & tjocktröja och vaknade upp frusen i morse. Somnade sen på bussen, var trött i skolan och somnade på bussen hem, haha!

Menmen, när jag kom hem åkte jag och mimsan direkt upp till bebisarna och spenderade en liten tid där med trötta små barn. Blev sen ett träningspass, 30 min spinning och cirkelträning. Efter träningen hade Mimsan lagat till lite mat vi njöt utav, har sen duschat druckit lite te och nu sitter jag i soffan och tittar på BB :}

Sofia

allt bra? :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress