elinaeek

27:e Februari 2012

         
God morgon finingar! Sovit gott? Jag är så sjutk trött, gick upp kvart i sex idag för att jag skulle vara tvungen att ta sju bussen in till skolan. Men när jag väl har gjort i ordning mig och sitter å äter frukost säger pappa att han kan köra in mig till Ulricehamn direkt istället. Vi har frilufsdag idag nämligen, och jag och M ska till Ulricehamn och åka pulka, yeey! Valde det mest för att jag skulle kunna komma hem tidigare, men det får vi se hur det blir med det :}

Igår i alla fall var jag tillsammans med mamma och mormor ute på 1 timmes promenad i det härliga vädret. Gjorde sen i ordning oss och åkte in Borås där det först blev käk på Golden Elephant och senare Bio. Denna gången såg vi En gång i Phuket, rolig och mysig film!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress