elinaeek

F-E-T-T-I-S-D-A-G-E-N


Kände för att vara lite extra cool idag och köra kollaöverglasögon-posen, lyckades jag?

Idag har våra temadagar fortsatt med rasande fart, fick byta grupp imorse för att när jag kom till skolan var jag den enda ifrån våran grupp där? Så jaa, bytte över till gruppen som skulle göra en alkholiseradfilm så jag fick rycka in som skådis och stå å sjunga Nationalsången (lät förj*vligt) med en ouzo flaska i handen, tillsammans annat folk. På eftermiddagen sen var det en f.d Nazist som var och föreläste om hur hans liv har varit osv, var intressant faktiskt! Vi slutade sen vi halv tre och jag tog tre bussen hem. Så jag har varit hemma sedan halv fyra och lyckats ännu en gång med att inte göra någonting. Har en timme på mig att försöka skriva klart historian, sen ska jag fira fettisdagen med ett spinning & cirkelträningspass! tjohej

Lina

Haha låter kul!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress