elinaeek

Sjuk


Hade rätt känsla i kroppen igår, hade extrem hosta med jävuls skav i halsen och började åka på extrem huvudvärk. Försökte komma i sängs tidigt, men hade problem med att somna pga av hostan och huvudvärken. När jag är sjuk så vaknar jag alltid upp tidigt, lika så idag. Vaknade till liv vid fem tiden, eller liv och liv var alldeles död! Nu hade jag åkt på ännu värre huvudvärk och hostade mer än kvällen innan. Gick ner och tog febern och det visade sig att jag hade 38,3. Så jag stängde av alarmet och sov vidare till klockan nio idag, då hade febern sjunk 0,1 grader vilket vill säga att jag hade 38,2. Så idag har jag flyttat in på soffan och ska spendera dagen här, knarkar även alvedon så just nu mår jag bättre. Men vill någon komma med lite hostmedicin så skulle jag bli glad :}

Nu ska jag lägga mig och kolla på Pretty little liars.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress