elinaeek

Söndags Mys
     
God kväll fina ni!

Jag har haft en mysig och lugn helg, i fredags kväll var jag papi och Mini ensamma hemma. Kollade på tv, åt pappas pizza och kom i sängs ganska tidigt. Vaknade upp på lördagen och hade en mysig och lugn morgon med pappa, innan han åkte och styrde kosan mot Stockholm för att vara borta en hel vecka. Jag och Wilmis tog oss ner till farmor för lunch där mina två favoriter befann sig. Kvällen spenderade jag sen tillsammans med mina systrar och farmor, tittade på gladiatorerna och drack lite vin :)

Mina fem senaste dagar har varit otroligt väldigt lugna, men det har varit välbehövligt mår fortfarande inte super bra men tillräckligt bra för att kunna gå till skolan i morgon. Men idag har det varit som rubriken lyder, söndags mys. Hade som vanligt en lugn morgon, traskade ner och åt våfflor hos farmor, spenderade sen några timmar framför spisen (bilden över) och gjorde grunderna till Wilmas nya bloggdesign. Blev bjuden på kvällsmat hos mormor och morfar och nu sitter jag ny duschad framför spisen igen :)

Ha en fin kväll!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress