elinaeek

Träningspass: 15/2 2012
Uppvärmning: Powerwalk/joggning 10 min
Pass: Crosstrainer program fathburn 25 min
Nervarvning: Joggning 7 min

Styrka olika övningar för:
Lår, axlar, bröst, biceps, triceps, magen & sid magmusklerna.

Riktigt jäkla gött pass jag fick till idag eller, svettig och glad höll jag på i 1 timma och 20 minuter. Jag känner att motivationen är på topp för det spelar ingen roll om jag är på de jobbigaste punkten i programmet fathburn så fick jag aldrig tanken på att ge upp. Åh, blir så glad när det känns så här bra :'}

Efter träningspasset kom jag hem till ett framdukat bord med fetaostlax med pasta, recept rakt ifrån hemkunskapsboken från högstadiet, mums så gott! Njöt av en lång och skön dusch och nu ligger jag i sängen och har två förslag på vad jag ska göra. 1, sätta mig och skriva på historian (skulle gjort det när jag kom hem, men tiden lyckades dra iväg) eller 2, SOVA! Tror jag kör på alternativ två och försöka ladda upp inför sista jobbdagen, lite tråkigt faktiskt.. Säger det igen, skulle hellre jobba än att gå i skolan, men 1,5 år kvar sen är jag fri från den skiten... God natt!

Bjuder på en bild på släktens lilla goding, Helge!♥
    
becca

svar: Tack så jättemycket !

Elin

Vad duktig du är :) hurtbulle!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress